MarhamPrtal

MarhamLife

خبر

انجام 208 عمل جراحی خیرخواهانه در کرمانشاه/ بر لب‌ها به جای شکاف، لبخند گلباران شد

رئیس هیئت مدیره موسسه ملی مرهم گفت: 208 عمل جراحی شکاف کام و لب به صورت رایگان در کرمانشاه انجام شد.
1402/05/14 مرهم 241



به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، عبدالجلیل کلانترهرمزی در مراسم تجلیل از گروه موسسه ملی مرهم، اظهار داشت: گروه جراحان مرهم در بیست‌ و ششمین سفر خود از روز 20 تا 24 آبان‌ماه، مهمان استان کرمانشاه بودند.

سرپرست گروه فوق تخصصی موسسه ملی مرهم با اعلام اینکه در این سه روز 208 عمل موفقت‌آمیز در کرمانشاه انجام شد، افزود: عمده عمل‌ها شکاف لب و کام و سایر ناهنجاری‌های همراه تولد سر و صورت بوده که اعم از ویزیت، بستری و درمان جراحی آن رایگان بوده است.

وی ادامه داد: تیم جراحان ما در 13 اتاق عمل بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه چاقو زدند ولی چاقوی ما چاقوی مهربانی بود و ️به همه اهداف از پیش تعیین شده خود رسیدیم.

کلانترهرمزی تصریح کرد: تمام کارها خیلی خوب پیش رفت، تمام اعضای تیم که قول داده بودند آمدند، حتی تعداد اعضا در این سفر بیشتر شد، اولین رکورد ما رکورد تعداد است. سفرهای قبلی 60 نفر بودیم در این سفر 82 نفر ما را همراهی کردند.

وی با بیان اینکه ناهنجاری‌های بدو تولد اگر زود تشخیص داده شود و عمل شود نتایج رضایت‌بخشی را به همراه خواهد داشت، گفت: از غم مردم در این سه روز حضور در استان کرمانشاه، خیلی زجر کشیدم و گاهی اشک امانم را نمی‌داد.

کلانتر‌هرمزی افزود: این بزرگترین گروه پزشکی نیکوکار دنیا است که به صورت 100 درصد رایگان در خدمات بیماران هستند، همه چیز در کرمانشاه برای گروه ما رکورد بود، در این سفر عمل‌های سخت‌تری را در مقایسه به سفرهای قبلی انجام دادیم؛ همه عمل‌های کرمانشاه 100 درصد سخت و مورد نیاز بود.

وی در پایان، گفت: من تشکر نمی‌خواهم، ممنون هستم که به ما اجازه دادید در این استان حضور پیدا کنیم و از مردم کرمانشاه به خاطر اینکه به ما اعتماد کردند و جان خود را در اختیار ما قرار دادند متشکریم.

گفتنی است، در مدت سه روز فعالیت تیم مرهم در بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه، 2607 بیمار ویزیت الکترونیکی و 765 بیمار ویزیت حضوری شدند، 213 بیمار نیز بستری و در نهایت 208 بیمار مورد عمل جراحی قرار گرفتند که از این تعداد 67 بیمار از استان‌های دیگر بودند.

مرهم دانشگاه مرهم دکتر عبدالجلیل کلانترهرمزی رئیس هیئت مدیره مرهم کرمانشاه اعمال جراحی رایگان
ثبت کننده:محمدعلی کیانی
تاریخ ثبت:1402/05/14
ویرایش کننده:محمدعلی کیانی
تاریخ ویرایش:1402/05/14
موضوع: مرهم
تعداد بازدید:241

تا کنون دیدگاهی نوشته نشده، اولین نفر باشید که دیدگاهش را بیان می کند.

دیدگاه شما

کاربر گرامی خواهشمند است به موارد زیر دقت فرمایید:
• لطفا فارسی تایپ کنید و با حروف لاتین (فینگلیش) ننویسید.
• دیدگاه های ارائه شده پس از بازبینی منتشر می‌شود.
• آدرس ایمیل در سایت نمایش داده نمی شود.