MarhamPrtal

MarhamLife

خبر

شکستن رکورد جراحی شکاف لب در دنیا

همت عالی پزشکان خیر موسسه ملی مرهم و شکستن رکورد جراحی شکاف لب در دنیا
1399/07/30 مرهم 2053



پروفسور عبدالجلیل کلانتر هرمزی، رئیس هیئت مدیره موسسه ملی مرهم و سرپرست تیم پزشکان خیر مناطق محروم امروز پنج شنبه ۱۴ تیرماه در نشستی که با حضور مسئولان استان خراسان جنوبی برگزار شد ضمن تشکر از تلاش‌های مسئولان استان و هماهنگی خوب صورت گرفته، گفت: هیچ کس فکر نمی کرد این تعداد بیمار شکاف لب در استان وجود داشته باشد.
وی ادامه داد: بیش از هزار و ٣٠٠ بیمار به صورت الکترونیک ویزیت شدند و از زمان حضور گروه پزشکی در این منطقه هر روز صدها بیمار جدید ویزیت می‌شوند.
پروفسور کلانترهرمزی اعلام کرد: روز گذشته با انجام ۵۰ عمل جراحی شکاف لب در بالاترین سطح و کیفیت رکورد این عمل در جهان شکسته شد.
رییس هیئت مدیره موسسه ملی مرهم افزود: جراحی دهان و لب به دلیل ارتباط مستقیم با تنفس بسیار حساس است و عمل‌های صورت گرفته از بالاترین کیفیت برخوردار هستند. در بیمارستان‌های مطرح دنیا سالی ۲۰۰ عمل صورت می‌گیرد اما ما در این منطقه محروم با بهترین پزشکان فوق تخصص توانستیم در یک روز ۵۰ عمل جراحی انجام دهیم.
این فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی کشورمان با اشاره به اینکه انجام این اعمال جراحی موجب شد این تفکر در استان ایجاد شود که شکاف لب یک بیماری است و باید درمان شود. هماهنگی خوب مسئولان برای انجام این اقدام مهم نشان می‌داد این استان توانمندی انجام سایر اقدامات مهم را هم دارد.
وی خاطرنشان کرد: در سایر کشورهای دنیا هم همین عمل های جراحی صورت می گیرد و گاهی حتی عمل های ما بهتر هم هستند.
در ادامه این نشست معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی ضمن تشکر از مرحمی که بر زخم‌های مردم این منطقه گذاشته شده است گفت: خوشحالیم در این استان رکورد یک رویداد علمی زده شد. در هر کاری اگر با هم مشارکت کنیم قطعا موفق خواهیم شد.
منبع: ایکنا

شکستن رکورد جراحی شکاف لب مرهم
ثبت کننده:آریا وندیداد
تاریخ ثبت:1399/07/30
ویرایش کننده:محمدعلی کیانی
تاریخ ویرایش:1402/05/11
موضوع: مرهم
تعداد بازدید:2053

1 دیدگاه

Dr Taghipour 1399/10/21 02:10
با سلام و خسته نباشيد و خدا قوت به همه كساني ك در اين موسسه خدمت ميكنند افتخار ميكنم ك همچين بزرگاني در كشور داريم كه اين كار خداپسندانه رو انجام ميدن. خدا خيرتون بده
ان شالله شرايطي جور بشه بتونم در كنارتون خدمتي كنم.

دیدگاه شما

کاربر گرامی خواهشمند است به موارد زیر دقت فرمایید:
• لطفا فارسی تایپ کنید و با حروف لاتین (فینگلیش) ننویسید.
• دیدگاه های ارائه شده پس از بازبینی منتشر می‌شود.
• آدرس ایمیل در سایت نمایش داده نمی شود.