MarhamPrtal

MarhamLife

خبر

تقدیر از جهادگران عرصه سلامت در شورای شهر تهران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای شهر تهران؛ در جریان برگزاری یکصد و چهل و چهارمین صحن علنی و در تقارن با هفته سلامت، شورای شهر تهران میزبان حضور چند تن از جهادگران حوزه سلامت بود.
1402/05/25 مرهم 405



 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای شهر تهران؛ در جریان برگزاری یکصد و چهل و چهارمین صحن علنی و در تقارن با هفته سلامت، شورای شهر تهران میزبان حضور چند تن از جهادگران حوزه سلامت بود.

بر اساس این گزارش در این مراسم از دکتر عبدالجلیل کلانترهرمزی، فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی، بعنوان رئیس هیئت مدیره موسسه ملی مرهم به عنوان نهاد مدنی دارای بیشترین اعمال جراحی رایگان در زمینه جمجمه، فک و صورت، دکتر فرناد ایمانی فوق تخصص بیهوشی و درد که بعنوان جهادگر و جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس و مبتکر عمل های جراحی نخاع بدون جراحی باز، دکتر ایرج زعفرانی جهادگر در ارائه خدمات درمانی و پرستاری به هموطنان زلزله زده و درگیر سیل مناطق محروم‌کشور، دکتر لیلا زعفرانی، مسئول گروه جهادی و دکتر نسیبه عنبرستانی سرپرستار و جهادگر نمونه سال ۱۴۰۰ سازمان تامین اجتماعی، بعنوان ۵ جهادگر حوزه سلامت تقدیر بعمل آمد.

در جریان حضور جهادگران حوزه سلامت در صحن شورا دکتر عبدالجلیل کلانترهرمزی فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی، در بیان سخنانی اظهار داشت: در طول چند سال اخیر توانستیم تلاش هایی برای درمان بیماران محروم اقدامات پزشکی و درمانی بدون ریالی دریافت هزینه و کاملا رایگان اقداماتی انجام دهیم، ضمن اینکه در جریان بروز اپیدمی کرونا شهرداری تهران با همکاری که در حوزه اسکان و ایاب و ذهاب و..‌. انجام داد توانست هزینه های بالایی بالغ بر میلیاردها تومان به نفع بیماران نیازمند تقبل کند. 

وی یادآور شد: در دنیا مراکز نیکوکاری بسیار زیاد است اما ما جزو نخستین گروه های  نیکوکاری دنیا هستیم که از ارگان، سازمان و خیری پولی دریافت نمی شود بلکه برخی سازمان ها در این راستا خدمات ارائه داده و می دهند و در حال حاضر ما بالغ بر ۵۰۰ نفر داوطلب خیر داریم که بدون دریافت هزینه در این حوزه و در پهنه سرزمینی ایران فعال هستند؛ ضمن آنکه این گروه جزو صدور بالاترین ویزیت دنیا را به خود اختصاص داده است از این رو نیت حضور من در صحن امروز شورا به پاس سپاسگذاری مجموعه مدیریت شهری در حمایت از درمان بیماران کم برخوردار بود.

رییس شورای شهر تهران نیز ضمن گرامیداشت مقام این جهادگران و با آرزوی سلامتی خانواده بزرگ مدافعان سلامت اعم از پزشکان و پرستاران و فعالین حوزه سلامت کشور اظهار داشت: تقدیر ما از چنین جایگاه بالایی که جهادگران عرصه سلامت دارند ناچیز است و در برابر اجر معنوی که خداوند به آنان می دهد کوچک است اما بر خود وظیفه می دانیم که این اقدامات صورت گیرد. 

وی درباره افتتاح و بهره برداری از یک بیمارستان تخصصی کودکان در منطقه ۱۸ شهرداری تهران ضمن انتقاد از عدم تامین کادر درمانی این مجموعه درمانی از سوی وزارت بهداشت عنوان کرد: امیدواریم که اقدامات ضرب العجلی در خصوص تامین نیروی انسانی این بیمارستان از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هرچه سریعتر انجام گیرد. 

چمران یادآور شد: در تهران از لحاظ دارا بودن بیمارستان های تخصصی در حوزه کودکان کمبود داریم و با توجه به ساخت و تجهیز این بیمارستان که توسط خیرین انجام شده و مورد بهره براری است هرچه سریعتر فعال و خدمت رسانی به مردم را آغاز کند.

http://shoratehran.ir/sun/E40EC7

ثبت کننده:محمدعلی کیانی
تاریخ ثبت:1402/05/25
موضوع: مرهم
تعداد بازدید:405

تا کنون دیدگاهی نوشته نشده، اولین نفر باشید که دیدگاهش را بیان می کند.

دیدگاه شما

کاربر گرامی خواهشمند است به موارد زیر دقت فرمایید:
• لطفا فارسی تایپ کنید و با حروف لاتین (فینگلیش) ننویسید.
• دیدگاه های ارائه شده پس از بازبینی منتشر می‌شود.
• آدرس ایمیل در سایت نمایش داده نمی شود.